torsdag 17 september 2009

Torsdag kväll !!

Jadu varit iskolan då , hände inte mkt hade matte och musik :) Började och repetera våran låt :) något roligt det kommer att bli :)) Har oxå varit på Älsk jobb och hunnit och hämtat ut mitt paket av mamma , som innehöll min mobil som är nu lagad :) En mascara en lite lampa :)) Och två kollegiblock :)) Lär ju behövas så :)) Ska snart äta, för jag har ju träning om 2 ½ timme :D Niiiice :D Har träningsläger lr jag läger läger men på lördag ska vi träna hela dagen plus match :)) Men och så ska jag hinna att tillbringa tid med min älskling innan jag åker till USA :D Och så blire Utgång nästa helg med brudsen, för att det är marknad i MALUNG :)) *love it*


Ajja ska göra annat, lägger in en bild på dagens outfit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar