onsdag 23 september 2009

onsdag :))

Har fått min väska som jag skickade efter i måndas :) älsk köpten den åt mig :)) Jätte glad för det :))

men i alla fall , har varit i skolan och inte gjort så mkt.. som vanligt.. Sen sist på dagen hade man ispass med christer, något skönt med det :)) hade typ skriskoteknink , kanske behövde för min del i alla fall.. är mkt bättre i ryggen nu, var hos en naprapat lr hur det stavas igår men den.. ska dit om två veckor igen, när jag har kommit hem ifrån usa. :)) och innan jag åker hem till övik en snabbish :)) blir väl en kort visit. inte länge i alla fall.. orkar inte det .. Har mkt läxa att göra nu innan jag åker till Usa. :D

Marknad ihelgen. blir utgång på Lördag och älsk ska kanske med ut då :D gladglad :)) ialla fall ska äta upp min ben & jerrys nu :)) * Tingeling *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar