lördag 19 september 2009

Lördag :))

Satt och funderare under matchen vilken dag det var idag! .. Trodde att det var söndag men det är ju bara lördag :)) Sköönt.. Men det har gått bra idag med hockeyn i alla fall :))  

Kvällen består av go mat och en massa filmer troligt vis :)) Ska varva ner lite.. Behövs kanske :D Så länge jag har varit igång i dag så :))  Har suttit och kollat på lite små saker på en sida, tex en mössa, men blir troligt vis att jag köper en sådan i USA :)) Men i alla fall funderar på att beställa lite leggins tills jag åker dit , så jag har några hela :)) dom andra jag har är typ sönder :// Men jah !! Ska troligt vis oxå få en väska av älsk, det ser vi väl hur det blir :)) Nu ska jag göra annat.. ska lägga in bilden på väskan :))

* Tingeling *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar