måndag 21 september 2009

Måndag!! En bra dag :)

Sitter just nu och väntar på att jag kan skölja ut min hårfärg, håller på att slinga mitt hår igen :)) Lär göra ordning håret innan jag åker till Usa :)) Bara en vecka kvar nu :)) Jag håller oxå på att tvätt, lär göra det i helgen igen, så man har lite rena kläder till USA :D Love it :))

Jadu,, har inte hänt mkt denna helg, varit med älsk hockey , sett på film , tagit det lungt :))'

Varit iskolan idag , först spec idrott :)) Sen hade man lite spanska , företagsekonomi och historia ://
Efter att jag var iskolan åkte jag hem och sedan till älsk på hans jobb :)) Träffade lilla lina som var i farten som vanligt :)) roligt roligt :))

Ska i alla fall äta nu, räkmakor blir det :D * Gött * Kommer in bilder på mitt hår och sen när jag är oxå klar med det :)) * Pusspuss *'


1 kommentar: