lördag 12 september 2009

Lördag !

Gud så mkt man har att göra i skolan nu! Har inte haft med mig hjärnan den hära veckan, har glömt bort dom läxor vi hade, så nu har jag hur mkt att göra som helst, men det är ju mitt problem.. Och så har jag fått veta att min mobil är på lagning nu så jag hoppas att jag får den till veckan ;) Mamma åkte in med den på sony ericsson så dom skulle försöka att fixa den så snabbt som möjligt, så jag kanske får den till veckan :D
Igår var jag Älsk och G på bio i Mora och såg Public Enimes lr hur det stavas xD den var bra, men var hur trött som helst. kom väl hem vid 12 i natt .. Men vi hade det roligt i alla fall :) Nu sitter jag brevid älsk och äter och kollar, har varit och handla go saker till i kväll för vi ska ha det mysigt och ta det lungt :)
Nästa helg har vi tränings läger med hockey i stället för cupen vi skulle ha. :) Och om två veckor är det marknad och då åker jag till Usa oxå :) Mysigt :) Men ja nu ska jag göra annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar