söndag 6 september 2009

Söndag!

Hej igen !

Har inte hunnit skrivit under veckan för att man har haft mkt att göra .

Mamma var här ihelgen :) Har fått lite saker av henne :D En ny korthållare av skin, en ny handväska , lite små saker till lägenheten :D Hade kickoff i fredas det var roligt :) och vi gick på is igår innan herrarna :D Något sköönt :) Köpte en ny jacka igår :D Nööjd, är jag :) Mamma hade köpt en ny mobil till mig, men kamran på den funkade inte så jag får en ny till veckan istället :/ drygt, hon lär skicka den genom posten då . men hoppas att jag för den snabbt, för jag vill ha den nu !! Men fåår leva med min gamla ett tag till :/ Men jah, är med sebastian nu <3 och så ska jag skriva klart svenska i dag men vill på bio , kanske blir en tripp till mora för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar