tisdag 1 september 2009

Måndag!

Skrev inget igår men ska skriva lite vad jag gjorde..
Jadu jag var på skolan som vanligt, hade träning med christer på morgonen, sen lite lektioner och sånt.
Efter skolan gick jag och handlade med Anette & Marthe på Ica & bokhandeln. Köpte ett häfte till matten med svampbob fyrkant på XD och en ny miniräknare XD Och så kom älsk dit :D efter vi var klara åkte vi hem , skulle äta innan vi cyklade till träningen, lagomt drygt det var och träna. har träningsverk baksida lår nu :/ Ajja efter det så åkte jag hem och älsk kom och vi la oss och såg på sillent hill. Lagomt läskig film..


Ajja idag har jag varit iskolan var först på malungs hem sen åkte jag till skolan.. Skulle typ vara där vid 13 men fick lov att fixa min spanska som har ramllat bort :/ så jag var där vid 11 . Har fått reda på den nu i alla fall. sen så hade man lite lektioner, och foto med hockeygym hade vi oxå :D lagomt snyggt kort vi gjorde :D hehe. Sen åkte jag hem och lämnade mina grejor och sen till älsk jobb, ett tag. Sen åkte vi och hämtade hans nya bärbara dator som jag sitter på nu :D lagomt skön dator ska jag säga :D och så har man inte gjort så mkt mera. Lär göra lite läxa nu. Men lär äta innan. 

Ska göra annat nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar